8 Ocak 2015 Perşembe

CryptoDouble - Yatır Coini Katla İkiye

    Bir kaç zaman önce cloud mining ile ilgili iş yapan CoIntellect ile ilgili yazmış olduğum yazıda iyi kötü yaşanılan olaydan ve yatırdığım paradan bahsetmiştim. Şimdi iki tane 100€'luk paketim var, yatırım yaptığım parayı çıkardım gerisi kâr sülalem raat. Neyse ordan aldığım ilk ödemeyi Dogecoin olarak alıp Bitcoin'e çevirdikten sonra bi şu işe gireyim diyerekten BTC işine girdim. BTCTurk isimli türk sitesinde biriktirmeye başladım Bitcoinciklerimi. Az buçuk bişeyler biriktikten sonra coinin fiyatı acayip düştü. Ne oldu kâr edecez diye kalkıştığımız iş bi tarafımızda patladı. 860 liralardan 610-650 lira bandına kadar bir düşüş yaşandı.

Paracıklarım gitmişti. Zarardaydım ne yapacaktım peki? Yükselmesini bekleyip 750 lira bandındayken paraları cekip zararı minimuma indirecektim. Ama ben ne yaptım? Milletin yeni yeni ve hararetli bir şekilde konuşmaya başladığı The Place for Your Profit mottosuyla ortaya çıkan CryptoDouble  adresine yatırdım. Peki nedir bu CryptoDouble?

Yatırmış olduğunuz coini (Bitcoin, Dogecoin, Darkcoin vs.vs) 100 saat sonra ikiye katlayarak size veriyor.

E çok güzel bu desek de ortada hiç bişey yokken adamlar yatırılan parayı ikiye katlayıp size veriyor. Her ne kadar sitelerinde al-sat ile bu işi yaptıkları yazsa da gerçekte ne olduğu meçhul.
Durur mu Yunus, hemen atladım. Zaten zarar etmişim BTC borsasında battı balık yan gider diyerekten koydum parayı bunlara.

Yatırdık parayı bekliyoz. Bir kaç saat sonra sonucu göreceğiz bakalım. Hem BTC'ninde değeri tekrar yükselmiş durumda. Gel babana gel bitcoincim.
Siteye bayağı yatırım yapan var ama gördüğüm kadarıyla. Bir çok kişi ponzi çıkmasından korktuğu için az bir parayla işe giriyor. Önce küçük yatır gelirse yatır alayını mantığıyla yani.
Peki siteyi açanlar bu mantıkla açtıysa? 2 gün sonra herkes baktı para geliyor, evi, böbreği sat yatır buraya yapar ve bizimkiler vınn.


Çoğu kişi Dogecoin ile bu işe giriyor. Tahminimce CoIntellect'ten gelenlerdir bunlar. Bi yerden duydular olayı hemen buraya transfer ediyorlar parayı.

Son 7 saat, hadi bakalım. Parayı aldıktan sonra -eğer gelirse :)- editlerim buraları sizde haberdar olursunuz olaydan.

Edit: Yatırdığım bitcoin, hesabıma 2 katı olacak şekilde yatmış. Yatırmış olduğum ana parayı cüzdan da tutuyorum, kâr miktarını tekrar yatırdım. Bakalım ne olacak. Şuan bi zararım yok eğer sistem patlamazsa sonraki geri ödemeye kadar aldıklarımı tekrar yatıracam. Hadi hayırlısı



Edit2:  Dünden bu yana yoklar. GG. Dağılabilirsiniz şimdi.

1 yorum:

  1. Algoritma ilk yazıldıgında bi türkün orda olması gerekiyodu :)

    YanıtlaSil